[:nl]

“Bij uw eerste bestelling onvangt u €75,- advertentietegoed + 4 uur gratis Adwords Campagne Opzetten!”

Simple SEO is Google Adwords Specialist en een betrouwbaar bureau om uw Google Adwords Campagne effectief en voordelig aan uit te besteden. Na het opzetten van de Adword campagne (ongeveer 4 uur) zullen we maandelijkse de campagne onderhouden en optimaliseren. Als we de Adword Campagne eenmaal goed hebben geoptimaliseerd en de kosten per klik voldoende door ons naar beneden zijn gehaald kunt u ervoor kiezen om de campagne verder te laten lopen zonder onze hulp. U zit niet vast aan een contract en kunt per maand opzeggen vanaf de 3e maand.

SEA Optimalisatie

Google Adwords Optimalisatie doen wij met verschillende tests en analyses. Het aanmaken, analyseren en optimaliseren van een Adword Campagne voor een bedrijvensite duurt ongeveer 3 maanden. Binnen die tijd hebben we de meeste advertenties en keywords getest en zijn de resultaten en kosten per klik redelijk stabiel. Het optimaliseren van een Adwords campagne voor een grote e-commerce site is een continue proces aangezien hierbij ook het assortiment vaak veranderd en er zijn nou eenmaal veel mogelijkheden tot optimalisatie. Een goed geoptimaliseerde Adwords campagne verkrijgen we door alle stappen te herhalen, de kwaliteit score te verhogen met A/B testing en door verschillende landingspagina’s en advertentieteksten te testen.

Kosten Google Adwords Campagne Opzetten vanaf €227,- per maand:

Wij kunnen al een Google Adwords campagne voor uw bedrijf opzetten vanaf €227,- per maand. Bij uw eerste bestelling ontvangt u €75,- advertentie tegoed waarmee u meteen een mooie start kunt maken. Met een service gerichte aanpak en aantrekkelijke prijzen proberen wij ons zo te onderscheiden van de concurrenten. Om de exacte details en mogelijkheden te bespreken neemt u direct contact met ons op. Wanneer u al weet welk pakket u wilt bestellen dan kunt u dat in onderstaande tabel doen.

  • choose your plan

  • Aantal campagnes
  • Aantal advertentiegroepen
  • Aantal tekstadvertenties
  • Aantal zoekwoorden
  • Optimalisatie
  • Rapportage, email + telefonische uitleg
  • Koppeling & Analyse Google Analytics
  • Keuze uit verschillende advertentie-extenties
  • Basis

  • 227,-

    5,5 uur per maand

  • 2
  • 4
  • 9 (1,5 uur p/mnd)
  • 60 (1,5 uur p/mnd)
  • 2 uur p/mnd
  • 1 uur p/mnd
  • 0,5 uur
  • no
  • Pro

  • 447,-

    12 uur per maand

  • 3
  • 6
  • 24 (3 uur p/mnd)
  • 120 (2 uur p/mnd)
  • 4 uur p/mnd
  • 2 uur p/mnd
  • 1 uur
  • yes
  • Premium

  • 797,-

    22,5 per maand

  • 5
  • 12
  • 50 (6 uur p/mnd)
  • 250 (4 uur p/mnd)
  • 8 uur p/mnd
  • 3 uur p/mnd
  • 1,5 uur p/mnd
  • yes

Onze Strategie:

Zoekwoordenonderzoek voor Adwords 1) Uitgebreid zoekwoordenonderzoek – Welke zoekwoorden moeten we gebruiken in de teksten en opgeven om de advertentie weer te geven wanneer iemand hierop zoekt? Door middel van uitgebreid zoekwoordenonderzoek achterhalen we met welke zoekwoorden we gericht bezoekers kunnen binnenhalen waarmee we de hoogste kans op conversie hebben. Deze zoekwoorden gaan we combineren met andere zoekwoorden zodat we een enorme lijst met long tail goed converterende zoekwoorden genereren. Deze zoekwoorden hebben weinig concurrentie en een minimale cost per click zodat de Adwords campagne rendabel wordt.
Concurrenten Onderzoek 2) Concurrenten onderzoek – Welke teksten en zoekwoorden gebruiken de concurrenten in hun advertenties en op hun landingspagina’s en hoe kunnen wij ons onderscheiden en beter positioneren?
Geografie Adwords 3) Schrijven van verschillende aantrekkelijke advertentie teksten (in de verschillende gerichte Ad Groups) die aanzetten tot actie, kliks en conversie. Na het opzetten van de advertenties in Adwords zullen we gaan bepalen voor welke doelgroep en looptijd we de advertenties willen laten weergeven. We zullen dan de geografie, demografie, periode advertentie weergave, budget, relevante partner sites, cost per click (cpc) en betaalmethode instellen. Daarbij heeft u ook een keuze uit verschillende soorten advertentie-extenties, deze kunnen we instellen waardoor de CTR toeneemt.
Landingspagina Optimalisatie 4) Optimaliseren landingspagina, opzetten call-to-action en installeren conversie tracking code op uw site.
Adwords Analyse 5) Analyseren van de resultaten van de verschillende Ad Groups en advertentie teksten, aanpassen, verwijderen en/of toevoegen Ad Groups en advertentie teksten, aanpassen cost per click, zoekwoorden en teksten op de landingspagina aan de hand van de prestaties van de gekozen zoekwoorden volgens de statistieken en de kosten per conversie.

Voordelen en nadelen van Google Adwords:

Met Google Adwords is het mogelijk om snel een advertentie op te te zetten en binnen een uur bovenaan in de betaalde zoekresultaten te verschijnen en eenvoudig conversies & ROI te meten. Dit is iets wat bij natuurlijke zoekmachine optimalisatie niet mogelijk is aangezien het hierbij meestal een stuk langer duurt om bovenaan in de zoekresultaten te verschijnen wat ook afhankelijk is van het aantal concurrerende sites. Een nadeel van SEA en zoekmachine adverteren is dat u blijft betalen per klik terwijl dit bij natuurlijke SEO niet het geval is want daarbij zijn de kliks gratis wanneer u eenmaal een top positie heeft veroverd en met een goede fundering kunnen de SEO resultaten lang doorwerken. Wij kunnen u adviseren over de juiste balans in investeren in SEO en SEA waarbij u maximaal rendement zult behalen. De advertenties in Google krijgen ongeveer 30% van alle kliks. De overige 70% van de kliks gaan naar de organische zoekresultaten. Het combineren van SEO & SEA kan goed werken. Zo kunt u met SEA (Adwords) toch hoog ranken voor de zoekwoorden waarmee u niet goed scoort in de natuurlijke zoekresultaten. SEO en SEA zullen dan op elkaar moeten worden afgestemd om een optimaal rendement te verkrijgen.

Wilt u meer weten? Voor advies of informatie over een Google Adwords campagne opzetten neemt u contact met ons op. Onze SEA Specialist zal u binnen 24 uur te woord staan.[:en]The Adwords Specialists of Simple SEO can help setting up a successful Google Adwords campaign for you. With Adwords it is possible to quickly make an ad and appear in the top of the paid search results within one hour. This is something which is not possible with natural search engine optimization because high rankings in these results take much more effort. A disadvantage of Google Adwords is that you will have to pay for each click. With natural seo you do not pay anything per click. We can advise you what is the best balans between spending on SEA and SEO with the best return on investment in mind.

Price for setting up an Google Adwords Campaign

We can set up an Adwords campaign for you from €397,- a month. You will receive €50,- Adwords credit which will give you a nice kick start. We charge no setup fee and a bare minimum of a 3 months optimization span which sets us apart from our competitors. Ask us for free advise and a free custom quote!

Google Adwords Strategy:

Adwords Competition Research 1) Competition Research – Which texts are used by the competition, which keywords do they use in their Adwords campaign and on their landing pages and how can we diversify and position ourselves in a better way?
Keyword research for Adwords 2) Keyword research – Which keywords do we want our advertisement to appear for in the search results and which keywords do we use in the advertisement and landing page text?
Geografie Adwords 3) Writing different attractive advertisements (Ad Groups) with a strong call to action.  Setting up the different advertisements in Google Adwords, determine geography, demography, publication time span, budget, relevant partner sites, cost per click (cpc) and setup payment method. Here we also have the possibility to choose from different ad extensions with which we can increase the CTR and lower the cost per click and cost per sale.
landing page optimization 4) Optimise landing page, set up call to action and install conversion tracking code on your site.
Adwords Statistics Analysis 5) Analyse results different Ad Groups and advertisement texts, adjust, remove and/or ad new Ad Groups and ad texts, adjust cost per click, keywords and text on landing page according to the best performing keywords according to the statistics and cost per conversion per keyword.

Advertisements in the Google paid search results receive about 30% of all clicks. The other 70% of the clicks will go to the natural search results. Combining seo and sea can be a good practice. For example with sea (Adwords) you can still rank high for the keywords with which you do not rank high in the natural search results. Seo and sea will have to work together and be fine tuned to receive an optimal return on investment. When choosing our services you will see that we will advise you on the best to follow strategy and share valuable information with you to make sure you will get the best ROI. Want to know more? Our Adwords Specialists are ready for you. Contact us for more information and advise. Fill in the contact form and we will get back to you within 24 hours.[:]